Saturday, May 24, 2014

2014 memoryy

Assalamualaikum. Hi, Holaaaaa, setelah sekian lama blog ini ditinggalkan bersawang, behabuk. akhirnya aku rajin jugak update. k straight to the point. me, wardathul raudzah nak update tentang 2014. 2014? banyak gila perkara yang berlaku. Aku tak tahu kenapa masa cepat sangat berlalu. see, sekarang dah nak masuk bulan 6. pejam celik, pejam celik je kan?

Disebabkan baru lepas exam, so sekarang rilex, goyang2 kaki je la. Rilex2 jugak, tapi jangan lupe result ok. Hmmm, exam mid term, asal lah kau senang sangat? sampai aku tak boleh jawab kot. Ok takpe, baru form4, pengalaman, cara pembelajaran semua baru, so aku baru nak mngenal form4 ni.

Seriously, banyak sangat perubahan dari form3 dengan form 4. Cara pembelajaran, suasana, kawan2 seriously berbeza sangat. Bayak tanggungjawab yang kena dipikul. Maklumlah bakal jadi senior. Laaa, dah 3 tahun setengah rupanya aku belajar dekat smk tiram jaya. Sekejap je masa berlalu, tup2 tengok esok dah SPM. So, JANGAN BUANG MASA SEBAB MASA TAKKAN TUNGGU KITA WALAU SESAAT.
So, nilah gamba2 kenangan sepanjang bulan januari-mei.So tengok la gamba ni. Iklan sebentar~~~

#p/s :Aku random pilih gamba




Graduation Daysss <3


Haaaa. Ok sambung balik cerita. Haaaaaaa, tengok kan aku dah malas nak tulis panjang lebar. Aku ni semua malas, malas baca buku, malas nak buat ape2. tapi...........aku ni rajin jugaklah *masuk bakul angkat sendiri...k tengok gamba jelahhh :***






No comments:

Post a Comment