Thursday, February 27, 2014

Perkhemahan Kadet Bomba



Assalamualaikum. Hoho. Masih belum terlambatkan nak ucap tahun baru even aku sendiri rasa macam dah terlambat je. Disebabkan kekangan masa dan homewrk yang berlori lori tu *pin pon pin pon* so aku sendiri memang tak boleh la nak berblogging-blogging sangat. Masa tu cepat sangat berlalu. Betul lah orang cakap semakin bertambah usia semakin banyak masalah dan banyak kerja yang nak buat. ok hipotesis diterima.

Memandangkan harini aku ponteng hehehehe *budak bagus lagi terbaik*, so tetibe rasa macam orang yang paling rajin kat dunia ni nak update blog. Next week dah exam awal tahun, so rilex rilex saja. Macam tak kenal je dengan aku ni sentiasa cool dgn cabaran yang mendatang. Bak kata cikgu kat kem tu yang bodoh tetap bodoh, yang pandai tetap pandai. erkkkkkkk? btw, doakan boleh jawab exam.

IKLAN KEJAP:



So semalam baru balik camping, even 3 hari rasa macam 3 bulan. Whattt a life! Memang terseksa kat sana. Mule2 datang sesi pendaftaran  dalam pukul 2 something. Rasa macam wahhhhh bestnye. wahhhhh tak sabarnye. Sekali duudk kat kem tu baru kau tahu langit tu tinggi ke rendah. After that kawad alaaaa normal latu kawad kawad bagai.

Aku memang tak suka tang mandi, kene berebut yang paling menyampah lagi takde airrr. Haihhhh dugaann dugaan. Lepas mandi tu solat maghrib berjemaah. Pastu makan, Pastu berkumpul balik lepas tang makan tu lambat pulak berkumpul kat padang kene pamping dengan lompat bintang berapa juta kali entah. Habis cikgu mengamuk pehal lambat sangat. Time tu rasa terseksaaaaa gileee.

Sumpah rasa macam malas nak tulis, tapi takpe teruskanlah jelah. tengah tido tu tetibe dengar hafizah dgn athirah bangun k time tu aku rasa dah subuh sebabtu dieorang bangun. time masuk tandas tu aku pelik la kenapa takda orang yang mandi lagi. Sekali aku tanya diorang "wei sekarang pukul berapa? asal takde orang" "sekarang pukul 2.30 pagi" what theeee. Gila ke pagi2 buta mandi.

 

Hari rabu iaitu hari penyeksaan bermula, kena lari padang full 5 kali something. Penat sangatt. Patu ade senaman selama satu jamm, can you feel what i feel?  terus pegi kat malam kebudayaan la. Malam tu ade 2 persembahan nyanyi dengan berlakon, sebaik dapat leader yang sporting semua die yang bagi idea berlakon pasal TYPICAL TEENAGER uhhh best. Semua sporting cikgu christopher main gitarrrrr lagu bende entahhh.

Entah tetibe kenapa terpilih jadi wakil daerah kuala selangor. Pelikkkkkkkkk gileeee. AKU TAKNAK PERGIIIIIII!!!!!! MENYESAL TAK TARIK DIRIIII . Camping ni 3 hari pun aku rasa cam 3 bulann apalagi seminggu. Time nak balik tu ade sesi maaf-maaf aku seorang budak tu bagi nasihat

"Dari tanah kita datang dari tanah jugalah kita pergi"
"Kita datang dalam keadaan suci, takkan nak datang dengan kekotoran"

Lepastu aku dah malas nak tulis byeee doakan aku dekat kem baru agar tidak pitam lagi.


No comments:

Post a Comment