Thursday, October 25, 2012

Zaman Kanak-Kanak

"Berhati-hatilah dengan kemarahan seseorang yang sedang bersabar"

Assalamualaikum readers :) apa khabar korang. sihat? sejak blog dah berwajah baru. Lame2 aku malas nak update dah. tu pon ikut mood. Oke. Ni pon aku rajin-rajinkan. Sebab aku ni budak rajin kan <----nak muntah dengar ayat ni woo.

Tanpa berbicara panjang, alang2 aku dah meng-update aku nak mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA. Aku ucapkan dekat semua umat islam dekat dunia ni. lembuu, jangan takut. sekejap lagi engkooo akan disembelih *asah parang*

act, aku menaip untuk mengimbau zaman kanak2 dulu terutamanya darjah enam. Ya Tuhan, aku rindu gilaaa dengan darjah enam dulu. Kalau lah masa boleh diputarkan. Aku nak kenangan macam dulu. Best. kiterong lha yang paling berkuasa sebab kiteorng senior dekat sekolah rendah tuu. ecett. poyosss.

So, banyak sangat kenangan dekat sekolah rendah tuu. rase macam nak nangis ajee. Sekolah menengah dengan sekolah rendah mmg tak sama. Mungkin suasana belajarnyaa, suasana persekitaran, kawan2.
Nyenyenye :3

so malas aku dah datang balik. Korang kene faham yang aku ni budak feeeemaalashhh ! eh2 aku nak selitakan sikit pasal diee. Dulu die ni baik sangat. Faham perasaan orang. sangatlah baik. tapi sekarang, segalanya telah berubah, aku tahu sekarang persekitaran telah berubah. hmm. Everything was changed!

Sememangnya banyak kenangan yang tak boleh dilupakan. Hmm. Dulu aku rumah kuning. Tapi sekarang aku rumah orenn. Hihihi. Dulu aku suka sangat warna kuning. fav.



*eh2. Aku ke ni? fendekk nyaaa.

*dulu, tak matangnya muke dieorng*

*dulu aku jadi pegang bunga manggar*

oke. Time ni lah kenangan yang tak boleh aku lupa sampai bila2. take slip upsr. time tu memang la gementar. juz nak cakap congrate sekali lagi dekad aida, azlin, zahier, rabiatul, anis, syamim, balqis.
























































No comments:

Post a Comment