Friday, October 5, 2012

Exam Last Year.

"Adalah lebih baik untuk mengetahui kelemahan dan kegagalan sendiri daripada menuding kesalahan pada pihak lain"

assalamualaikum to blog readers. Hari demi hari, Jam demi jam, Detik demi detik, tup-2 dah bulan oktober. Ya Allah, cepatnye mase berlalu. dah 9 bulan. Aku tak tahu ape yang aku buat selama 9 bulan ni. arghhh. Waste time. sekarang ni memang dah nyawa2 ikan if nak blajaa.

sokay, 22 oktober ni ade EXAM LAST YEAR. yeee. Bagi aku memang important gilegile. Dah laa selaras negeri selangor. Cuakcuak >.< ya Allah. berilah aku ketenangan dalam hidupku. semoga aku mendapat 9A. aku rase nak beljar sekarang ni dah tak sempat kott.

sejarah, math, sn, bm, bi, ba, khb, pai, geo banyaknyaaaa. aku lagi suke UPSR. ade 5 subjekk je, kalau boleh aku tanak PMR. heeeeeeeeeeeeeee. aku study start from now. memang takde harapannnn lerrrrr kottt.                                let's pray for meee.

JARIKU SUDAH PENAT MENAIP LAA!!
TENGOK GAMBA AJE LAA!!!!







DOAKAN AKU LERRRR. KBYE. AKU SAYANG SEMUA. ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment