Wednesday, August 15, 2012

Selamat Hari Raya :)

Dimana anda berdiri, disitulah perlumbaan kehipudan anda untuk melupakan masa silam"

Assalamualaikum :) hari ini hari khamis bersamaan 16 August 2012. 19 August ni dah start raya . yeahhhh . tak sabar nyeee . Alhamdulillah kita diketemukan raya aidilfitri pada tahun ni. alhamdulillah sangat2. aku bersyukur gilee .

tapi tahun ni aku rase macam takda feel je nak raya. Sumpah takda rase nak raye . eh2 lusa da start raye ke?




*sambung balek lepas raya* hye. kini ku kembali mengupdate. mase tu update separuh je. sebab malas sangat sangat sangat sangat tahap10000 nak update. tangan pon tak larat sebab bnyk makan kueh raya, eh2 . duet raya pon aku dapat banyak tahu ?

raya tahun ni mostly best laaaa. ok lalalala. best jugak. dalam diam2 duet raya aku banyak jugak oooo. tak sangka. ingatkan dah dewasa tak dapat duet raya, takpe badan aku kecik aje. umo 45 pon orang still bagi duet raya kott..

malas nak cite panjang so aku post gamba jelaaaaa. 
Foto: *no caption* lalolee~
time with my friend

 




malasssssssssssssssssssssssss lagi nak update .. sambung esok. kbyeee

No comments:

Post a Comment