Sunday, January 27, 2013

Nothing

"Sesiapa tidak pernah merasai kepahitan tidak akan mengenal kemanisan"

*cough*

Hye assalamualaikum stalkers2 sekalian, haii, aku rase 3 bulan kut dah tak update. Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk meng-update blog ini. Hari ini isnin dan cuti thaipussam. Yeahh, cuti, tulagh yang paling best kan!

Eh2, tahun ni PMR lah, Ya Allah aku rase baru je semalam aku ambek UPSR tue, rase macam baru semalam je masuk dewan peperiksaan dekat sekolah rendah tu. Tak caye kan? kan? kan? memanglah sekarang ni baru bulan 1, even rase macam lama lagi, tapi nanti pejam celik pejam celik dah bulan 10 nak PMR kan? Ya Allahhhhh :(

So Mulai dari sekarang, kene belajar betul2, tak boleh main, nak kerja bagus, nak gaji pun bagus. Mweheheh. Duit aje aku nii. Biasalah everything kene memerlukan duit, tapi duit bukan everything #TakeANote. Yeahh, bende yang selalu aku fikirkan, bolehkah aku mencapai semua itu, insyaAllah boleh dengan usaha, tawakal. Satu je, yang penting kene study study.

Tahun ni asyik kene dating dengan buku aje, jemu pun jemulah, Hahahha, arghhh, malasnya nak tulis, akmaklumlah dah lama tak tulis kan, rase macam berat je jari ni nak menaip. dah berkarat jari aku nii. So, korang layan je lah iklan nii: 

iklan nak lalu ketepiiiii ketepiiii :

Kami ilah edisi terakhir PMR 2013


 
Ya Allah, rindu 2 Intan so badly :(
 
persembahan kemerdekaan. Ohsemoooo!
 
Kat Pangkor. Triple ohsemmmm.
 
Choral Speaking yang sangat ohcemmm.
 
Farah, dawa, nina, mazrina. Lebiuuu.

Semoga kami semua berjaya beroleh 9A, doakan kamiiiiii. Aku doakan agar semua batch 98 SMK TIRAM JAYA mendapat keputusan yang cemerlang. Aminnn. kbyeeeeeeeee


No comments:

Post a Comment