Wednesday, May 30, 2012

Party :)

assalamualaikum :) cuti sekolah , horayy , tak best pon , bosan . -.-' okekeeee , cuti due minggu je , nasib baik tak due bulan , merana lerr aku .

okee , sebelum cuti hari khamis bersamman 24.5 kiteorng buat jamuan simple2 je . sempena birthday Iman . time tu boleh la best nyee . Aku memang tak faham fee'el kekawan aku. Suruh bergambar liatnya masaalah. Bengang pun ade jugak :p

Best lah jugaak. Masa tuhh, semua kumpul. Kitaa partyy sesamaaa! Hekhek. Sorry. *over

Akhir tahun ni, plan punn nak buat lagii. InsyaAllah. Hehee. Buat lagi gemilaangg punyaaaa. Ingat nak suruh guru kelass tersayang kami, masakkan somethingg. Slurrp. Mesti beraneka makanan. Hohoho. Tu pun kalau jadi :3


The girls of 2Intan :) 


betapa sibuknya mereka :P
over je tuh .


muehehheheheh ^^ love ballonsss .


lahir bulan 1 hingga 5 . 


Bermain dengan belon :P
i love ballons .

sesi memotong kek :

*ni je lah yang mampu :)

Best? Not bad :p Haha. Camera batery kong masaa tohh. So, tak berapa banyak gambar. Masing-ii busy buat persiapan hari guru. Yang paling penting... Aku baru tahu kelas aku jenis tak makan kek. Dan masing-ii macam nak dieet jeh,

Makanan boleh tahan banyak berlebih. Sedekah kat kelas sebelah, cikgu-ii. Hohoho. Hope akhir tahun ni ada lagi. With cikgu ku sayaangg :* Haha. Ni, dia takde sebab dia puasa. So SADiss :D

Bye byee. Next time aku post lagi. Daaaaa :)

No comments:

Post a Comment