Saturday, May 19, 2012

experience in exam -____-'


sincerely from meeeeeee .
assalamualaikum , hari ini berkesempatan nak update xD lepas ni dah jarang update . hmmm , harini sabtu , cuti umum , biase la tuuhh ihh . tapi harii ni aku nak cerite simple jee . memndangkan aku buat2 rajin nak update . aku malasss nak cerite panjang2 . harini ade bola(kelantan vs sime darby)

okee , aku nak cerite pasal exam nih , dengar laa , kalau tak suke pon , buat2 dengar pon tkpe . keyh , sape tak nervous dengar prkataan 'exam' , fuhh , menyeramkan macam terjun bngunan , seram kan . telinge aku bernanah dengar perkataan EXAM  . 

okee , aku start exam hari babu , eh bukan babu tapi rabu , songells . subject bi , bm1 , bm2 , uhh , mangai . baru first day dah subject susah , lagi2 hari khamis , perikse b.arab derr , loya aku dengarnyee . b.arab boleh jugak la susah nyee . tapi agak senang pabila aku tanya orang sebelah , pftttt , jawapan ni ape? wakakaka .

jap2 , tngah pikir nak tulis apee . keyhh , idea datang . hari khamis exam bi1 , woii , teruk gilee result aku . nak cakap nnti malu ** hari khamis exam bi , dan hari tu jugak tanda paper bi , terbaik laa cikgu -____-' . tabik springggggggggggggggggggg . 

hari jumaat exam senang , senang kacang , PAI ngan SENI 1 , hidup aku senang , kalau tak tahu tnye orng belakang adee , orang sebelah adee , aku depan adee , woyy , jawapan ni ape ? aku tak tahu nii . dengan muke tak maluunyee . cikgu aku baik , die tak marah :)

oke laa memandangkan aku kate nak update simple2 jee . sampai disnila saja laaaaa saye menamatkan cerite yg best gile smpai yg mendengar nye kluor air liurr , Thank kepadeyg sudi membaca cerite yg besttt niyh . kbyeeeee , wish me gud luck keyhhhhhh .

just look photos :*webcam photossssss :)


 
hari sebelum exam , kami buat2 wajin jee , padahal tak wajenn pon . pelakon paling popular 2012 , jangan jelessssssss xD

 
budak sakel tkde keje dalam kelas , inilah jadinye bile takde cikgu dalam kelasss .
 
bile cikgu pergi sekejapp . inilah jadinyee .
 
budak nerdddd . nisaa <3
 
gamba nih nampak sgt coverrrr , buat2 wajenn .

thanks you all cozzzzzzzz read this entry , tqvm , muahhhhhhh , Assalamualaikum :P

No comments:

Post a Comment