Sunday, May 13, 2012

exam candidates --'

 hye , assalamualaikum :)  today is sunday , cutiyy minggu , yeahhh , tapi esok sekolah , ala , cepat nye mase berlalu , dah hari ahad . pejam celik2x dah form2 , tengoklah nnti , tup2 dah form3 .. Ya Allah :') ..ehh lupe2 , aku nak ucapkan selamat hari ibu buat ibu di wujud diseluruh pelusuk dunia--'

*Thanks encik google , pinjam gamba ni skejap keyhh .

Alright , hari rabu ni insyaAllah exam , pertengahan pulak tuh :/ nnti ade sains report card , tu yang aku bnci tuhh . nnti parent kene datang , huh ! redha je larh , aku hanya mampu buat yang terbaik untuk diri sndiri , mwehehhe . bosan --'

lepas ni kene dating dengan buku , kene couple dengan buku . sume kene dengan buku . aku nak buat yang terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrbaik .. tu je hanya aku mampu , btw , tahun 2013 tahun aku last PMR --' lepas tu dah takde PMR lagi , tidak adil .



bosan ? tngok gamba je laa ..
*aku paling suke gamba niyhh :)



spec ariysha , Thanks :)

me n qila


farah <3


aqilah <3


wardah <3


nazera <3

Alright, that's all . wish me good luck keyhh ") semoga saya boleh jawab periksa dengan jayanyaaaa :) kalau saya lulus , nnti saya bagi gule2 dekat korang . okee readers , Thanks korang sangat2 sebab sudi baca entri yang berapa tak best niiiiiiiiiiiiii , Thanks sangat2 , i'm appreciate it <3 sayangg followersss saya . muehehhe .


kbyeeee , Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment