Sunday, April 29, 2012

hye assalamualaikum :) perghh ! dah lame tak updte kot , malas kott , rindu kottt , hhiihii ,dah berhabuk-habuk blog aku ni *tiup habukk , fuhhhhhhh !! harini ahad , esok sekolh , mlas kott , tpi hari selase ni cutiy xD , sempena hari pekerjaa ..untung lerhhhh ..

kk , tapi cutiy satu hari saja , manyak bosan , aku nak cuti setahun baru puassssssss xD , tak yah sekolah terus pon tkpe .. hari start skola balek , dah la ade kokurilum , balek 4.30 , perghhh ! malas kott .. *unit beruniform , kene kawad tengah2 panas , sabar ..

korang bosan kans ? IKLAN SEKEJAP :

*semua muke over , joke :)



silent peaceeeeeeeee .........



like this photo tooooooooo <3


*fokus orang yg ditengah *annoying face


gamba yg tak boleh blaaa sekalii ..
*minah2 dombleyyy , suckaii ..

sudah tamat iklan nyee , kite sabung balik :) sojap lagi itew nak perikse , wish me good luck keyh , dah la pertengahan tahun pulaopp tuu , fuhh ! seram niyhh ! so , kenelah buat persediaan mulai dari skang , espicially subjek yg susah like sej , b.arab , sn , math .. they make me tension !!
thanks encik gooooooooogle bagi pinjam gambar ni sekejappp sahaja , nnti iteww pulangkan balekk ..

no more blogging , no more facebooking , no more tweeting :) no more everythinng , just read the book everytime , mangaii , tapi aku tak serajin tuhh :/ mengarut gile klau aku buat sume bnde tuhh .. lagi satu , kat kelas tak boleh main2 , kene consetrate bila cikgu tngah ajar ..

tapi aku hanya mampu berserah , bertawakal , yang penting aku dah buat yg terbaik for myself , yoehh !!


bad news : tak dapat g PWTC :'( sosoososososooso saddd , hurmm , sokayy :P wasapp , tetap chill :)  
kbyee , kerja pon menimbun tak disentuh lagi , esok skola ..... *assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment