Monday, June 18, 2012

sekolah .

hye , assalamualaikum , setelah sekian lama beta tak meng-update , akhirnya beta bejaya meng-update belog ini dengan jayanya . syabas ! tahniah-ii . Hahaha . oke , rindu kott ..

oke . disebabkan beta boleh online kat sekolah , maka dengan itu . beta mengambil kesempatan untuk meng-update belog yang tak seberapa . alhamdulillah . dapat jugak aku update .

muke budak exam .__. takde A

okee . malu gile kott exam takde 'A' . ya Allah , menyesal kott . huhu. Hati ini bagai  disiat-siat saat terpandangkan result betaa! Oh My Result. 

Takpela, hidup ni macam roda, kadang-ii kita kat atas, dan kadang-ii kita kat bawah. Mana ada orang yang selalu kat atass. Menteri pun asalnya dari bawah. Mana ada orang lahir-ii terus jadi menteri. Nampak beno lah penipu diaaa.

Hmm, sekarang online kat sekolaaaahh. Fuuyyyooo, internet laju gila vavengg. Tidak ku sangka, tidak ku duga. Haha, biasa internet kat sekolah lembab ohhhhh .__. laju macam siput sedut lorh .

k,takpe . yang pnting aku berusha . usaha tangga kejayaan . beta hanya mampu tawakal dan berserah pada yang maha esa sahaja . lolololo . yang penting PMR KEYHH  .

kbye . dah nak rehat . nak rehat . makannn .. keyhh . semoga berjaya dilain hari .. kejap lagi loceng berbunyii

No comments:

Post a Comment