Wednesday, November 5, 2014



Assalamualaikum uolls, I've been almost 5 month i'm not update this blog. How i miss this blog. Fuhhh. rindunyaaaaa. So, sekarang dah nak habis sekolah pun, hmmm sobsob even rasa happy. So byebye 2014 *lambai tangan*. It's means 2015 will come out. So, next year i officially be SPM candidate.

Alahai, why time flies so fast huhhh. Rasa macam baru semalam aku ambik UPSR, PMR. So, memang memang tak expect langsung aku nak ambik SPM. Adakah aku sedang bermimpi? Eh, you're not dreaming, this is the reality tht you must face it. In Sha Allah, kalau dah usaha, tawakal semua Allah permudahkan.

So, segala penat lelah, tangis, tawa, duka, riang akan aku ingat sepanjang 2014. Aku akan rindu kawan aku especially my classmates, aku akan ingat fiesal yang suka buat muka tak bersalah, azizi yang suka loya buruk, anuar yang suka pergi tandas, iman yang suka nyakat orang, farah yang palinggg bising dalam kelas, ichaa yg tk pernah diam. pipah si palingg nyemprengg dalam kelas, dayah yg suka nyanyi setiap masa, nisa si lemah lembut, hafizah palingggggg cerewet, time kelas bio mulalah nak tanya cikgu amer macam2,  aqilah suka gelak kuat2, amni paling pendiam, amirah si galah, budak yang suka kelam kabut, hahahha, mazrina even senyap tapi pandai dalam diam, nabila si lemah lembut, hidawa humble budaknya tapi pandaiiiiiiiiiii, nina suka  Ecehh macam nak masuk new year pulak padahal bulan 11 pun belum masuk lagi.





No comments:

Post a Comment