Friday, March 1, 2013

Exam

"Jika anda hilang segala-galanya, jangan lupa kerana anda masih ada mempunyai masa depan"

*“Friendship is the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything.”  *

*hari kemerdekaan yang super duper ohsemmmm. Time ni buat persembahan last minute. memang dupdapdupdap menahan malu*

*rajinye kiteorng kan. Aku dah lupe bile mase tangkap ni. Otak mereng, semua dah lupee time form2 kottttt*


Hye assalamualaikum wahai reader2 sekalian. So, alhamdulillah harini dapat meng-update belog ini. Segala sarang ade kat blog ni, sarang tikus, sarang labah2, macam2 ada. Okayy, today is jumaat bersamaan 1 March. Wohooooo! Dah bulan 3 gamaknye, lagi 7 bulan je lagi nak PMR. Sayu je malam ni, sambil dengar lagu pelengkap hidupku

So, harini jari  ni gatal je nak tulis, semalam dah start exam. HUH! first exam in 2013. Semalam exam science, bm, bi. Semua subject extremely senang la jugak sebab selaras kan. ehhh tapi tapi tapi result tak tahu lagi keyh camne, kalau nak dapat A. perghhh, mimpi dalam tido aje lhaaa. Aku ni jenis yang baru nak exam terkial-kial cari buku. Inilah ciri2 pelajar cemerlang, yeeee tidakkkkk?

oke tadi exam PAI, wahhhh! not bad la soalan nyeee. Time kat perhimpunan tadi baru bace buku! bace last minute gerenti masuk otak woihhhhh! so, kita pun senang ingat kan? Tak gitu. Lepas rehat tadi ade exam sejarah, weyyyyyyy, jangan cakap la. Soalan nye memang membunuh aku. Demam aku dibuatnye. Susah gilaa. Belum2 dah masuk pelajaran f1, f2, f3. Tajuk f3 lagi memang aku tak bace lahhh. Dah tahu aku ni pandai, dibaginye soalan camtu.

Isnin lagi semua subjek yang memang killing paper punye. Amekawww! B.arab, geografi, khb, matematik. Ini semua memang membunuh aku! Tidakkkkk *geeediks* acano nak bace buku ni? mase satu nak bace dulu ni? macam mana nak hafal sume ni? Ya Allah, tolonglah aku, berilah aku kekuatan.

*macammmmmmmmm pffffffffftttttttttt* muke tak matured

*sekarang ni diorang ibarat anjing dgn kucing* mwehehehheheheh^^ joke



*gambar ni tak boleh buat aku berhenti gelak* macam asdfghjkl

Semoga aku berjaya dalam menempuh segala dugaan dan rintangan yang mendatang. Aku dah takde modal nak letak gambar ape. Mari kita akhiri post ini dengan kata2 hikmah "kita lahir dengan dua mata dan dua telinga tapi kita hanya diberi hanya 1 mulut, kerana mulut adalah senjata yang paling tajam mulut bisa menyakiti bisa membunuh , bisa menggoda dan banyak hal lainnya yang tidak menyenangkan. Sehingga ingatlah bica sedikit mungkin lihat dan tapi dengarlah sebanyak-banyaknya :'))))))


No comments:

Post a Comment