Thursday, August 15, 2013

Eid 2013

Assalamualaikum, CAmat hARi RAya! *dengan nada semangat* dengan ini saya ingin mengucapkan selamat hari raya kepada semua keluarga, teman2, sanak saudara yang tak puasa tu tak boleh raya ok. Malas raya tak bolehlah raya. Alhamdulillah tahun ni diberi kesempatan untuk menhyambut bulan puasa yang penuh keberkatan ini.

K raya tahun ni best sikit sebab semua family aku raya kat sini, tahun tahun depan nanti krikkrik ajee, tu yang bosan tuuuu tapi yang penting sekali semakin bertambah tahun semakin bertambah tak best raya, okayy hipotesis accepted! so tengok gambar je lah, malas nak tulis panjang2. Emblehhh2

This big family 2013 
keluarga belah abah


kids


Raya2 jugak, tapi............. jangan lupa exam PMR weyhh, dah nak dekat dah ni, lagi 48 somthing days more. Takda masa nak main2 lagi dah, sebulan ni kene struggle lebih, kalau nak hasil lebih usaha pun kene lebih la yang penting kita usahaa, tawakkal. Lagi sebulan? definitely i cant believeeeeeeee it, rasa baru semalam daftar f1 dekat sekolah.

Ya Allah, aku leka, aku lalai dengan duniawi sehinggakan aku lupa, tidak sedar akan masa berlalu sedetik demi sedetik tanpa menunggu aku. Sedarkanlah aku jika aku leka Ya Allah.

with kawan2 sekolah rendah

3 anak dara


iman, aku, amni, aqilah, daya, era, anis


cantik an an aku tangkap

sopan kan kan kitaorang duduk


time ni semua pakai jubah, geng jubah katakoo

act diorang memang tak tau nak buat gaya apa, ni jelah yang mampu

Jangan terperdaya dengan ketinggian mereka, act diorang jengketkan kaki.


no caption

model tangga, anak daraaa

crazy classmates cume era dengan dino je takde, wallah budak lelaki malu2 pulak kaki nak?

buai laju sampai masuk parit
Gadis melayu terfakhir katakoo, rumah nabila lepas makan makan, makan makan makan

gambar terakhir sebelum balik, time ni rayaa dengan kengkawan 3 intan blablablabla






No comments:

Post a Comment