Monday, April 15, 2013

Today :)


 Dalam sujudku yang terakhirku Ya Allah, kuteriakkan Asma-Mu sekeras-kerasnya agar runtuh dinding kesombongan dalam hatiku. Dalam sujudku yang terakhir Ya Rabbi. Ku menangis sejadi-jadinya biar kering mata ini namun basah ladang hati yang gersang. 

Assalamualaikum warga blogger2 sekalian, power kan ayat aku dekat atas ni. Haha. Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk menaip setelah sekian lama menghilang. Tahun ni agak busy memandangkan Tahun ini PMR. ayata bajetttttt padahal tak bukak buku pun. Nevermind, pray for me :'))

Ku masih tidak tahu nak menaip apa. Ok, harini ade seminar teknik sains dan matematik sempena minggu. Banyak aktiviti yang dilakukan. So, murid Tiram Jaya, marilah kita sama-sama menyertainya dengan semangat. Semangat. Semangat.. *ayat tak boleh blaaa*

Tadi ade seminar teknik menjawab sains. Ok blurrrrrrr. otak masuk air. Ok best la jugak dari pagi sampai balek. Tak blajooooooo. Homework pun lepasss. Ok esok oulak ade seminar menjawab matematik. uuuuuuu, ni yang aku tak shukee ni. Math aku dah la blurrr. terkedip-kedip jeeee.

Okbye, sampai disinii sajaa. nak isi buku nilam . phiewwwwwwww. Kene habiskan bulan ni jugak kalau tak kene denda macam tahun lepas. K serik k. Okbhaiii, assalamualaikum.




No comments:

Post a Comment