Monday, July 16, 2012

sokannn dayyy


"Jika anda berhasrat untuk berjaya, jangan hanya memandang ke tangga tetapi belajarkan untuk menaiki tangga tersebut"




assalamualaikum :) minggu lepas iaitu 9/7/12 hingge 12/7/2012 ada acara sukan tahunan . Setiap sekolah mesti ade sukan kan ? kankan ? sukan tahunan kali ni agak best la walaupon aku tak dapat rasakan kehangatan sukan . mungkin aku tertalu busy gila smpai tak dapat focus kat sukan .

weyy , sukan tahun ni agak best la <-----ulang suara . acara pon meriah2 . tahun ni aku juz masuk 3 pertandingan iaitu lompat jauh , 100m dengan 4x400 . alhamdulillah lompat jauh aku menang .. 100m juz dapat nombo dua , takpa2 lain kali boleh cuba lagi .. 4x400 jangan cite arr .. kalah beb , dapat nombo 5 . fuhh . time tu aku famous gilee . semua orang pandang aku lain macam jee :P

tahun ni ade acara hias rumah masing2 . tahniah kepada rumah sigma kerana menjadi johan rumah tercantik , diorng memang kreatif + inovatif .. sebab tu la boleh mnang .. TAHNIAH TAHNIAH beta ucapkan ..

mesti nak tahu kan sape menjadi johan keseluruhan tahun 2012 . dupdupdapdap .. sabar yaaaa .. sape students tijass mesti dah tahu sape pemenangnyaa kans ? k , diam je .. jatuh kepadaa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v

GAMMA
weii , tak sangka gile kott . tahun lepas dapat nombo lasttt . ALHAMDULILLAH :) time pengumuman 
tu aku tak berapa dengar sgt sebab aku tengah melantak kuali , besen , periuk , talam untuk dibasuh .. aku yang kene basuh , kene dera weii . macam anak tirii . ewahhh . manada ..

diikuti dengan rumah :
SIGMA
sigma telah dinobatkann sebagai naib johan keseluruhan . tahniahh kamu memang kreatipp + inovatiff :) dengan mendapat mata berapa mata entahh .. majulah sukan untuk negara .

tempat ketiga ialah rumah DELTA . SORY delta . sebab aku tak sempat nak edit gamba rumah delta , papepon . congrates sebab dapat tempat ketiga ..

ALFA
ALFA , telah mendapat nombor empat , takpe , papepon alfa the best . kreatif + inovatif :)


BETA
BETA a.k.a rumah hijau .. kreatif + inovatif  . tengok lha diorang hias rumah . memang superb ! cantek + lawaa :)'

suri gamba cik tno :




















okelah , aku rase dah banyak aku post gambaaa . cukup sudah cukup --' sudah cukup sudah .

kbye . tu je la yang aku nak cerita pasal sukan tahunan tahun 2012 . sekian dilaporkan berita tv4 .. semoga tahun depan lebih bersemangat untuk sokannnnnnnnnn ! majulah sukan untuk negara :P

No comments:

Post a Comment