Saturday, March 31, 2012

hye assalamualaikum :) tak lame tak upate xD , asal nk update je msti malas , ni pon aq terpaksa ringankn jari aku tuk menaip , actually aq bosan sekrng ni .. arghh !! bored , damn it .. k , aku hanya mampu meng-update blog .. itu saje yang tak buat aku brpe bosan ..

Thank you and a very plesant evening , diucapkan tahniah kpada diri sndiri kerana berjaya meng-update setelah sekian lamenye tak meng-update , dah berhabuk blog aku ni *tiup habuk , fuhhh ..truelly .. ohh yeahh !! wei2 , susahnye nak cari idea , kene perah otak .. lame boleh melletop kepale otak nii .. kalaulah kepale aq cm pendrive 8GB , kan bagus ..

oke sudah , cukup untuk meroyan .. sekarang ni tngah tension gile nii :'( , sbb hari rabu ade competition choral speaking peringkat ape ntah , tidak dapat dikenel pasti xD .. dah la aku tak hafal lagi .. nnti mase competition mulut terkumat-kamit smbil angguk2 kepale ..

seniors2 sekalian , I nak mintak maap kt U all semua .. I tahu I berslah ..

No comments:

Post a Comment