Thursday, February 2, 2012

evening :)

hyeee assalamualaikum :) , hari ni hari khamis, bnyk orng mkan kismis , dlu kecik2 suke cakap cam tuu , balablabla .. hari ni skola la cam base jee ..

tapi mase sivik , ckgu takde , kteorng pon best laaa .. kene balek kelas balek , malehh dah nak naek turun , kene lalui 3 tingkat , penat dennn !! oke , sokayy , nak kurus la katekan ..

td mase sivik . cikgu takde , kteorng buat carta organisasi kelas bagai -,- . just menggunting pembalut hadiahh jeee , untuk tampal kt balkang , tuk papan kenyataan pelajaran ..

tiba2 kan , sedang khusyuk mengguntingg .. ade bunyi tapppppppppppppp !! ariysha TERGUNTING tngn farah , nak tahu tak , farah nanges , first time beb !! hahahh , kelakar dehhhh .. *tngn di dada mata keatas ..

okeee , time to balek skolaa .. farah singgah rumah aq dulu coz nak blutut lagu hidawaa , blutut bagai , eh2 , x yah cite , tak penting sangat ponn .. lepak rumah aku japp ..

kol 3.30 , farah datang rumah aq lagi , nak g skola , sbb nak sambong buat papan kenyataan belakang .. omgeee , esok jugak kene siapkan setelah beberapa minggu asyik ditangguh jeee ..

okeee , dah ssampai sekolah , btw , aku nak maen bola jaring sekalii .. so , biar farah ngan era je yang buat semua tuhh -,- ..oke , padan muka awakk !!

lepas , maen bola jaring uhhh , aku ngan piqa naek klas , masok2 , ya Allah , x buat pape lagii .. cume jadual jee , itu pon separuh sipa , yang farahnye asyik maen laptop jeee , cm mne nk siap *omgeeee ..



pastu , aku yang kene kemas sume tuhhh , era dah malas nak kemas , yang farah nye tak boleh diharap ! aku suruh tu , suruh ni , die tak buat , buang air liur aku jeee ..waterpark ..
i love you class , puihhh , kelas bersepah , bersepai-sepai ..
phuiiii , kbaii , singgah kedai dulu , pas2 balekkk .. muahhhhhhhhh , lap u ..

makan durian tersangkut di halkum ,
assalamualaikum ..

1 comment: